محمد مبینمحمد مبین، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

مبین یه ستاره روی زمین

این هم پسرم دو ساعت بعد از تولد

1392/2/23 22:47
نویسنده : مامان مبین
1,024 بازدید
اشتراک گذاری

سسلام پسر گلم امروز که من شروع کردن به نوشتن خاطرات تو دو ماهه که تو اغوش منی ومن دو ماهه که طعم مادر بودن رو میچشم خیلی دلم می خواست از زمانی که فهمیدم تو دلم هستی شروع می کردم ولی متاسفانه تنبلی کردممژهاما خب عیبی نداره ماهی رو هر وقت از اب بگیریم تازه استلبخندکوچولوی مامان ٩ ماهی که تو دل من بودی خیلی پسر خوبی بودی و اصلا مامان رو اذیت نکردی این عکس از روزی که بدنیا اومدی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

پسرخاله ی مبین
30 اردیبهشت 92 3:13
خیلی خوشگله ووییی!!!!!!!!!!


پســــــــــــــر خاله جون دلم برات خیلی تنگ شده زودی بیایید ببینمتون بوس
سعیده
10 تیر 92 17:08
واااااااااای کوچولو!!!!
چقدر نازه
ما هم یه نی نی سه روزه داریم
اسمش ابوالفضل


مبارکههههههههههههه ایشالا همیشه سلامتتتتتتتتتت باشه اقا ابوالفضل
ماهک
23 مهر 92 2:38
ey jonam che naze
khoda hefzesh Kone


متشکرم ماهک جان