محمد مبینمحمد مبین، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

مبین یه ستاره روی زمین

ختــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــنه

1392/2/29 13:06
نویسنده : مامان مبین
1,169 بازدید
اشتراک گذاری

مبین از روزی که بدنیا اومد این دغدغه ما بود که کی زمان خوبییه واسه ختنه چون پسرم کوچولو بود اصلا دلشو نداشتیم که زود ختنه بشه ٢٠ روزه بود که سرما خورد و صبر کردیم تا خوب بشه .بعدش هم مصادف شد با عید نوروز .خلاصـــــــــــــه تصمیم گرفتیم که اردیبهشت این کار و انجام بدیم چون هم به قول قدیمی ها وقت علف جوشهزبانهم طبق تحقیقات پدر مبین بین ٢ تا ٣ ماه وقت مناسبی واسه ختنه است ٢ اردیبهشت مبین واکسن داشت صبر کردیم تا یکم بگذره و بالاخره روز ١٠ اردیبهشت برابر با ٧٠ روزگی اقا محمد مبین دل رو به دریا زدیم و اقا رو پیش دوست پدرش که تعریفش رو هم شنیده بودیم بردیم من که دلم خیلی شور میزد وقتی رسیدیم به بابای مبین گفتم من دلشو ندارم شما ببرش که از شانس خوب من گفتن مادرش باید بیادآخمن هم رفتم لباس هاشو در اوردم و دادمش به پرستار چقدر هم پرستار مهربونی بود فرشتهمبین کلی هم سر کیف بود و می خندید طفلک خبر نداشت که قراره.....خیال باطلمن هم پشت در کلی استرس داشتماسترسوهمش منتظر صدای گریش بودم ١٠ دقیقه گذشت و دیدم خبری نشد رفتم از پرستار پرسیدم نکنه بیهوشش کردین که ناگهان صدای گریه بلند شد ومن پا به فرار گذاشتمخجالتبعد از چند دقیقه صدام کردم و رفتم لباسهای اقا مبین رو تنش کنم بچم چند قطره اشک کنار چشماش بودناراحتاما همین که من بغلش کردم شروع کرد به گریه هر کاری میکردم ساکت نمیشد شیر هم نمی خورد تا پرستار از دستم گرفتش ساکت شد  نمیدونم چرا با من قهر کرده بود سوالوقتی گرفتمش دوباره شروع کرد به گریه اونقدر گریه کرد تا خوابش بردخلاصـــــــــــــــه مبین به روش حلقه ختنه شد روز ١١ حلقه به یک نقطه اویزون بود و روز ١٣ افتاد.این بود انشـــــــــــای مناوه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ماهک
23 مهر 92 2:40
mObarake


مرسیییییییی هههههه