محمد مبینمحمد مبین، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

مبین یه ستاره روی زمین

پــــــــــــــــایان سه ماهگی وسفر به مشـــــــــــــهد

1392/3/7 3:51
نویسنده : مامان مبین
1,460 بازدید
اشتراک گذاری

بابای محمد مبین قرار بود برای یه همایش به مشهد بره  و به ما پیشنهاد داد که باهاش همسفر بشیم

 niniweblog.com

من یکم مردد بودم چون تازگی ها مبین غر غرو شده مخصوصا موقع خواب خیلی اذیت میکنه

niniweblog.com

ولی خب زیارت امام رضا به همه سختی ها می ارزه و ما هم در تاریخ ٣١ اردیبهشت راهی شدیم 

niniweblog.com

ما بیشتر وقت توی هتل بودیم ولی موقع زیارت یا غذا خوردن مبین کمی اذیت کرد و نگذاشت خوب زیارت کنیم

niniweblog.com

توی رستوران هم نمی فهمیدیم چی می خوریم

niniweblog.com

و وقتی با سفر های قبلی که نی نی نداشتیم مقایسه میکردم میدیدم چقدر راحت بودم

niniweblog.com

ولی خب حالا یه نی نی گولو داریم که با یه لبخندش همه سختی ها رو فراوش میکنیم

niniweblog.com

وزیارت امام رضا اون هم تو ماه رجب و همزمان با ولادت امام علی واقعا ارزششو داشت و بدین ترتیب اقا محمدمبین ما در پایان سه ماهگی مشهدی مبین شد .البته وقتی  تو دل مامانش بود  هم مشهد رفته بود

niniweblog.comعکس های نخودچی ما در ادامه مطلب

niniweblog.com

 

اقا مبین در خواب ناز

یک عدد مبین غر غرویک عدد مبین ارام

یک عدد مبین متعجب!!!!

یک عدد مبین خانم با حجاب{#emotions_dlg.e21}

پسندها (1)

نظرات (8)

خاله اشرف
7 خرداد 92 12:55
سلام .سلام هزارو سیصد تا سلام.زیارتت قبول خاله جون .مشدی مبین شدی .از بس خوش سعادتی جیگر .اخم هاتم قشنگه .آخ که چقد دلم میخاد اون لپای خشگلت رو ماچ کنم.قربونت برم.






خاله مهربونم خیلی دوستت دارم خیلی دوست دارم زودتر شما رو ببینم







عکس نی نی خودت رو پیدا کن
9 خرداد 92 1:49
زیارت قبول لطفا زودی بیا عکس این خوشمله رو بده بزارم تو البوم نی نی ها


ممنون مهسا جون باشـــــــــــه حتما
مامان مهساجون ومحمدمعین جون
9 خرداد 92 1:50
زیارت قبول




ممنون عزیزم


بهارک مامان آردا
9 خرداد 92 23:49
سلام
زیارت قبول گل پسر
وبلاگ خوشگلی داری

مامان مبین، قبلا آدرس رو اشتباه نوشته بودی نتونسته بودم بیام، ایندفعه هم اشتباه بود خودم با حدس و گمان درستش کردم و اومدم

خیلی ممنون که به ما سر میزنید[گل
ممنون بهارک جان که سر زدید اردا جیگرو رو از طرف من ببوسسسسسسسس
مامان کیانمهر
11 خرداد 92 0:26
ای جونممممممممممممممممممممممم ببوسش از طرف من
قربانت تو هم کیان جیگرو ببوسسسسسسسسسس
خانم شهبازی دوستدار کودکانه
21 خرداد 92 13:56
سلام آدرس وبتونه از خواهرتون گرفتم خیلی نی نی تون

نازه انشا الله زنده باشه .


ممنونم خانم شهبازی جان لطف کردین
nazi
21 خرداد 92 17:16
ای جونم

ماشالا به این پسر ناز که انقدر خوش تیپه

ببوسش عزیزم


مرســـــــــــــــــی نازی جان
ارلا
6 تیر 92 21:53
سلام
چه وب نازی داری
خوشحال میشم به من سر بزنی ونظر بدین در مورد بلاگم ممنون میشم


بلههههههههههه حتمااااااااااا